23 Ιουλίου 2010

Διακοπούλες!!!!


Πολύ τις άργησα φέτος!!

Ένα έχω να πω: Ας είναι καλά οι φίλοι, που έχουν εξοχικά ανά την Ελλάδα και βλέπουμε κανένα νησάκι γιατί με τέτοια ακτοπλοϊκά, με τις τιμές στα ξενοδοχεία να έχουν φτάσει στο Θεό και με τη βενζίνη να έχει ξεπεράσει το Θεό, αν δεν έχεις ... "φίλο στην Κορώνη", δύσκολα πας πιο μακριά από το Πόρτο Γερμενό- αν είσαι Αθηναίος.

Αυτά τα
ακτοπλοϊκά, απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και όταν είσαι και η Τσούγδω που ως κλασική απρόσεκτη έχεις χάσει το πάσο σου, ε τότε χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.

Τα
ξενοδοχεία (μιλάμε για τα οικονομικά πάντα, σε δημοφιλείς προορισμούς)... Αφήστε καλύτερα... Κάτι τρώγλες που κλείνεις δωμάτιο για 2 άτομα και τελικά ανακαλύπτεις πως φιλοξενούνται 4 τουλάχιστον ψυχές (2 άνθρωποι και 2 Τερέζες).

Τα
ταβερνάκια... Πας να φας μία χωριάτικη, να δοκιμάσεις τις τοπικές σπεσιαλιτέ, πίνεις και λίγο ουζάκι ή μπυρίτσα και βγαίνεις κουρεμένος.

Μα με τέτοια κρίση και ακόμη να συμμορφωθούν μερικοί... Σου λέει, θα τα βγάλουμε από τους ξένους, τα κλασικά θύματα.
Σφάλμα φίλοι μου! Γιατί οι ξένοι δεν έχουν κανένα συναισθηματικό δέσιμο με την Ελλάδα και του χρόνου θα πάνε Τουρκία, Ισπανία, Ιταλία όπου δεν κυκλοφορούν χιλιάδες αγιογδύτες μεταμφιεσμένοι σε φιλόξενους επιχειρηματίες τουρισμού (καλά δεν είμαι και σίγουρη). Αφήστε που οι ξένοι δεν το έχουν σε τίποτα να τρέφονται με sandwich και γιαούρτια όλη μέρα.


Για ακόμα μία χρονιά, είμαι έτοιμη να απαθανατίσω αυτή που μέλει να είναι η φωτογραφία της χρονιάς, που δεν θα είναι άλλη από κάποιον ανυποψίαστο τουρίστα που θα έχει κάνει τον τραγικό συνδυασμό πέδιλο με κάλτσα. Πέρυσι νομίζω με είχαν καταλάβει και με αγριοκοιτούσαν, αλλά φευ, εγώ φταίω που έρχονται στην Ελλάδα σαν τους γύφτουλες και κουβαλάνε μαζί τους κάλτσες και γουνικά για το βράδυ?

Λογικά θα επανέλθω κάπου τον Αύγουστο, όταν θα καταλήξω σε ότι έχει απομείνει από το πρόσφατα καμένο αλλά πάντα πανέμορφο νησάκι μου!


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

tzonakos είπε...

Θα σου ευχηθώ Καλές Διακοπές σε ήρεμα μέρη με όμορφους ανθρώπους, σε γαλανά νερά και απέραντη φύση.
Εγω ήδη έκανα χρήση φιλοξενίας απο φίλους που διαθέτουν εξοχικό και πέρασα πολύ καλά.
Το φαγητό εξω το βρήκα αμετανόητα ακριβό παντού αν και αρκετοί κάνουν προσπάθεια να λογικέψουν κάποιες τιμές. Βάζουν βέβαια περισσότερο αγγούρι και κρεμμύδι στην σαλάτα για να δείχνει και πιο πλούσια ! Εξυπνάδες.

Με έκπληξη ειδα οτι εχεις αναρτήσει το μπαννεράκι μου με τον ΓΑΠ όπως το άλλαξα πριν ενα μήνα περίπου. Με τιμά να συμμερίζονται κι άλλοι τις απόψεις μου.
Νιώθω οτι πρέπει να απα;ιτήσουμε απο την εξουσία, είτε την στηρίξαμε είτε οχι.

Να περνάς καλά.

Τσούγδω είπε...

@tzonakos

Δεν ήξερα πως το bannerακι ήταν δικό σου δημιούργημα, παράλειψή μου να μη βάλω link... Με εκφράζει απόλυτα!

Κι εσύ καλά να περνάς και καλό καλοκαίρι!

tzonakos είπε...

Εχει μιάν ιστορία αυτο το μπαννεράκι.
Αναρτήθηκε κατα καιρούς σε πολλά μπλογκς απλών αγνών μπλόγκερς.
Αρχικά έλεγε "Στηρίζουμε Γιώργο" την εποχή ακόμα που όλοι τον έφτυναν. Δυόμισι χρόνια πριν.
Στη συνέχεια έλεγε "δικαιωθήκαμε" και "συνεχίζουμε" ... κατι τέτοιο δε θυμάμαι, κοίτα να δεις δε θυμάμαι τα μπαννεράκια που έφτιαχνα :)
Τωρα και μετά απο τόσα απίστευτα "μέτρα" ο κόσμος περιμένει να δει πού στο καλό ειναι 'πρώτα ο πολίτης' ... στο να πληρώνει και ξανά και ξανά αμαρτίες ;
Εχω εμπιστοσύνη σε αυτόν αλλα πρέπει να δούμε οτι πράγματι εννοεί ορισμένα πράγματα όπως η ευνομία, ισονομία κλπ και να δείξει οτι πράγματι καλά κάναμε και τον πιστέψαμε.
Εχει δύσκολο έργο.
Δεν θα θελα να ειμαι στη θέση του.

Ας κάνουμε τουλάχιστον καλές διακοπές γιατι τις έχουμε ανάγκη.
Να σαι καλά.