2 Ιουλίου 2010

Με το ζόρι "Τσαντιριώτισσα"


Και ξαφνικά το "Χαρούλα, Χαρούλα", έγινε "Λάκης, Λάκης".




Συναυλία των Χάρις Αλεξίου- Μάρθας Φριτζήλα στο Θέατρο Βράχων 30/6... Περίπου 23:30...

Εκεί που τραγουδούσαμε και περνούσαμε καλά, εμφανίστηκε στη σκηνή ο Λαζόπουλος... Είχαμε ενημερωθεί στην αρχή της συναυλίας για το "ευτυχές" γεγονός. Άμα τη εμφανίσει του, καμια 300αριά άτομα πετάχτηκαν ωσάν τα ελατήρια από τις θέσεις τους, για να χειροκροτήσουν και να φωνάξουν "Λάκης, Λάκης".

Εκείνη την ώρα έκατσα κάτω, ενώ πριν χόρευα, μη τυχόν και νομίσει ο Λαζόπουλος πως είμαστε όρθιοι γι' αυτόν.
Φυσικά ο ταπεινός καλλιτέχνης, που καθόλου δεν του αρέσουν αυτά, είπε πως: “ Είμαστε για την Χαρούλα εδώ, μη φωνάζετε Λάκης, Λάκης”. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!

Είχα δει στην τηλεόραση τη διαφήμιση για την μεγάλη έκπληξη στο τελευταίο τσαντίρι, αλλά μέσα μου ήθελα να ελπίζω, πως ο Λαζόπουλος θα έκανε απλά μία απευθείας σύνδεση με το θέατρο Βράχων στο τέλος της εκπομπής και θα έπρεπε να τον υποστούμε για κανένα 5λεπτο. Φυσικά ούτε που είχα διανοηθεί πως θα τραγουδούσε κιόλας...

Αυτή η εμμονή του να τραγουδάει, καταντάει εκνευριστική. Ο άνθρωπος έχει μία μέτρια φωνή και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει να χώνεται όταν τραγουδάνε μεγάλοι καλλιτέχνες. Είναι και αγένεια και προσβολή και ενοχλητικό για τους άλλους που ακούνε.

Ένιωσα σαν να μη ξέρω που βρίσκομαι, σαν να βρέθηκα
εκβιαστικά στο βρωμοπανήγυρο του Λαζόπουλου, που και να με πλήρωναν, δεν θα πήγαινα.
Απευθύνθηκε στους "Τσαντιριώτες", λες και οι άνθρωποι που πήγαν να ακούσουν τη Χαρούλα, πήγαν εκεί για τη βρωμοεκπομπή του. Αν δίπλα μου δεν ήταν μία Λαζοπουλικιά, θα τον μούτζωνα, αλλά αυτές είναι και επικίνδυνες. Ακούς εκεί, να πει εμένα τσαντιριώτισσα!

"Μα ποιός νομίζει πως είναι, ο Πρωθυπουργός?" , ακούστηκε σχόλιο από δίπλα μου, αφού ο mister, ανέβηκε, έκανε το κομμάτι του και μετά αποχώρησε με μία συνοδεία περίπου 10 (!) ατόμων με βήμα ταχύ. Προφανώς δεν ήθελε το παιδί του λαού, να παρακολουθήσει τη συνέχεια με την πλέμπα και έφυγε.

Εν ολίγοις: Ήρθε, είδε και απήλθε. Και να πεις ρε γαμώτο πως έκανε και κάτι το ιδιαίτερο... Ανέβηκε πάνω, σιγοτραγούδαγε καταστρέφοντας τα τραγούδια, πήγε να το παίξει βαρύμαγκας και να χορέψει ζεμπεκιά, αλλά δεν του βγήκε, μετά κάθισε στην άκρη, είπε 2-3 σαχλά κι ευτυχώς Παναγία μου, δεν άρχισε να λέει τα δικά του.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο το έκανε αυτό η Χαρούλα... Είναι τόσο φίλοι ή είναι θέμα ανασφάλειας? Δεν τον έχει ανάγκη για να γεμίσει θέατρα. Και μόνο το
Αλεξίου αρκεί. Δεν έχει ανάγκη τη διαφήμιση κανενός.
Δεν μου άρεσε αυτό που έγινε.
Εγώ πήγα εκεί να απολαύσω τη Χαρούλα και να γνωρίσω την Μάρθα
Φριτζήλα, που πολύ μου άρεσε (υποψιάζομαι πως δεν συμπαθεί ιδιαίτερα τον Λάκη) και όχι για να δω τον Λαζόπουλο.

Ήταν μία δυσάρεστη έκπληξη. Μετατράπηκα χωρίς να το ξέρω και χωρίς να το θέλω, εκβιαστικά, σε
χειροκροτήτριά του, σε τσαντιριώτισσα. Ήθελα να χειροκροτήσω με όλη μου την ψυχή την λατρεμένη μου Χαρούλα, αλλά δεν ήθελα αυτό το χειροκρότημα να πάει στον Λαζόπουλο.
Και όμως με τον Λαζόπουλο, το χειροκρότημα ήταν πιο δυνατό, η συμμετοχή μεγαλύτερη. Ελπίζω ο μόνος λόγος να ήταν πως υπήρχαν κάμερες και όχι η λατρεία στο πρόσωπό του.

Η συναυλία ήταν καταπληκτική, η Χαρούλα ήταν υπέροχη. Είπε τα επαναστατικά της, έκανε τα τρελά της, μάγεψε τον κόσμο... Όπως πάντα. Έδεσε πολύ καλά με τη Φριτζήλα, η οποία ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα. Η βραδιά είχε απίστευτο κέφι, αλλά όπως πάντα έφυγα
ανικανοποίητη... Μα είναι δυνατόν να μην είπε το "Μεγάλωσα"?

Θα μπορούσε να είναι η καλύτερη συναυλία της Χαρούλας.... Αμάν αυτός ο Λαζόπουλος ΑΜΑΝ.
Ορίστε αντί να εκθειάζω τη Χαρούλα, κάθομαι και γράφω για τον Λαζόπουλο... Βέβαια την ζαχαρένια μου, δεν κατάφερε να μου τη χαλάσει για πολύ. Ήξερα για ποιούς ήμουν εκεί, σε ποιούς πήγαινε το χειροκρότημά μου και σίγουρα ένας Λαζόπουλος, δεν θα ήταν ικανός να με κάνει να ξενερώσω για πολύ σε συναυλία της Χαρούλας...

Άντε και του χρόνου (χωρίς Λαζόπουλο φυσικά)

Η παραγγελιά της Λίνας Νικολακοπούλου με την οποία έκλεισε η συναυλία:


7 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μπορεί να είναι η ιδιαίτερη σχέση που έχει με τον Λαζ.
Νομίζω πως χορηγός στις συναυλίες είναι και το κανάλι του και παίζει ο εν λόγω καλλιτέχνης.

Σιγά μην έχει η Αλεξίου ανάγκη την παρουσία του κακοφωνίξ!

Τσούγδω είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη

Ιδιαίτερη σχέση μπορεί να έχει και με τη Γαλάνη ή την Αρβανιτάκη ας πούμε. Αλλά συναυλία ήταν, δεν ήταν πχ σε κέντρο διασκέδασης που θα μπορούσε να τον ανεβάσει επάνω...

Το κακό είναι πως για να τραγουδήσει κι αυτός, τραγούδια που θα μπορούσαν να έχουν απογηωθεί με το δίδυμο Αλεξίου- Φριτζήλα, κάηκαν για να χωθεί!!

Φυσικά και η Αλεξίου δεν τον είχε ανάγκη... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έπρεπε να το υποστούμε αυτό....

το τελευταίο θρανίο είπε...

Αγαπητή μου ο κάθε καλλιτέχνης επιλέγει τον τρόπο και τους ανθρώπους που θα στελεχώσει και παρουσιάσει την κάθε συναυλία του. Οι ακροατές είτε την αποδέχονται είτε όχι. Μπορουν πάντα να αποχωρήσουν. Υποθέτω ότι ειναι μάλλον πολιτικός ο λόγος της αποστροφής σας, παρα καλλιτεχνικός. Δυστυχώς τα κατορθώματα του εκλεκτου σας δεν μπορουν να απομονωθούν. Σας κατατρεχουν παντου. Αλλά δεν φταίει ο Λαζοπουλος για αυτό.

Τσούγδω είπε...

@ Το τελευταίο θρανίο

Αγαπητέ/αγαπητή,

Η υπόθεσή σας, είναι λανθασμένη. Νομίζετε πως απευθύνεστε σε κανένα κομματόσκυλο ή σε κανέναν παρωπιδοφόρο πρασινοφρουρό?

Δεν έχω μάθει να κρίνω τους ανθρώπους με πολιτικά κριτήρια, δεν ξέρω αν εσείς το κάνετε αυτό. Προφανώς για να λέτε πως η αντιπάθειά μου προς τον Λαζόπουλο οφείλεται στο ότι "με κατατρέχουν τα κατορθώματα του εκλεκτού μου", έχετε μάθει να κρίνετε με αυτόν τον τρόπο. Κακό για εσάς.

Η τόση αντιπάθεια που έχω προς το πρόσωπο του Λαζόπουλου, δεν οφείλεται στις πολιτικές μου πεποιθήσεις. Τον απεχθάνομαι σαν άνθρωπο.
Σε μικρή χώρα ζούμε και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας... Αυτός είναι και ο λόγος που αντιπαθώ τον Λαζόπουλο. Δεν θα κάτσω να σας το αναλύσω. Νομίζω καταλαβαινόμαστε.

Σαν καλλιτέχνη τον εκτιμώ, σαν άνθρωπο τον σιχαίνομαι. Αυτά.

ΥΓ: Εγώ να αποχωρήσω από συναυλία της Αλεξίου? Τι λέτε αγαπητέ!! Προφανώς πρώτη φορά περνάτε από αυτό το blog.

Ανώνυμος είπε...

ειν αδιστακτη η λαζοπουλια τα θελει ολα δικα της, εινα αυτη μια παμφαγα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε το λαμογιο. Τι θες και τραγουδας, αφου δεν το χεις;;;;
Αν το κανε παντως αυτο σε συναυλια του Βασιλη, θα τρωγε μεγαλη γιουχα. Εδω ο Μαχαιριτσας που ΚΑΙ φωνη εχει, ΚΑΙ τραγουδια ωραια, μετα το 20λεπτο την εκνε με αλαφρα πηδηματακια!

Τσούγδω είπε...

@alkeos2804
Αυτός ο άνθρωπος θέλει να χώνεται παντού. Υπάρχουν ηθοποιοί με πραγματικά ωραία φωνή, όπως ο Μπέζος και η Ζούνη που δεν χώνονται με το έτσι θέλω... Αυτός ο Λαζόπουλος ξεφυτρώνει παντού και εκτελεί τραγούδια με χαρακτηριστική άνεση... Παμφάγος.

@Ασημώνης
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ήθελα να γιουχάρω... Αλλά το πρόβλημα είναι πως δεν ανέβηκε μόνος του επάνω, ήταν κανονισμένο και καλά εκπληξούλα...
Πιστεύω πως οι περισσότεροι καλλιτέχνες απλά τον ανέχονται. Σκέψου πόσο καλή διαφήμιση είναι η παρουσία στην εκπομπή του. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον καλλιτέχνες όπως ο Μαχαιρίτσας, η Αρβανιτάκη, η Χαρούλα, ο Παπακωνσταντίνου κ.α. έχουν ανάγκη τη διαφήμισή του...