21 Σεπτεμβρίου 2010

Κυρία Τρέμη μου ... Πιπέρι!



Κυρία Τρέμη μου αυτό το σύνθημα το έλεγαν αυτοί που έκαψαν ζωντανούς 3 ανθρώπους τον περασμένο Μάιο στη Μαρφίν....
Τι πρέπει να υποθέσουμε για εσάς τώρα, σύμφωνα πάντα με αυτά που υπονοήσατε εσείς για όσους φωνάζουν αυτό το σύνθημα?


Μία λίγο πιο πονηρεμένη από εμένα, θα έλεγε πως θέλετε τουλάχιστον να κάψετε τη Βουλή... Είναι πράγματα αυτά? 


ΥΓ: Μην ανησυχείτε κι εγώ το έχω φωνάξει αυτό το σύνθημα, είμαι κι εγώ ... επικίνδυνη? Μήπως θα πρέπει να απολογηθώ στο τηλεδικαστήριό σας?

3 σχόλια:

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Είναι χειρότερα τα πράγματα, διότι αποσιωπά κάτι με την φράσιν "τρεις τελίτσες". Η αποσιωπούμενη λέξις που προηγείται της λέξεως "μπουρδέλο" μπορεί να είναι: α)το πολυτελείας, β)το λουσάτο, γ)το τιμημένο (τώρα αποσιωπώ εγώ μίαν λέξιν), δ)το φιλάνθρωπο, ε)το αξιοκρατικό, στ)το αταξικό, ζ)το ηθικό, η) το υπέρ πίστεως και πατρίδος, θ) το υπέρ αναπαύσεως της ψυχής ημών κτλ κτλ...
Υ.Γ.: Θα παρέμβει αυτεπαγγέλτως το ΕΣΡ για την γλώσσαν (και τα νοήματα) που χρησιμοποιεί η κυρία ή να κάνω καταγγελία μπας και το κλείσουν το ...-δελτίο της;

Τσούγδω είπε...

@ Κοnstantinos Kantakouzinos

Ψηφίζω το γ, αλλά μη λογοκριμένο.

Θα σας προέτρεπα αγαπητέ να κάνετε καταγγελία γιατί το ΕΣΡ έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει, όπως να ασχολείται με τα πανηγύρια του Star.

Πάντως η κυρία Τρέμη έχει υπάρξει και στο παρελθόν αγενέστατη, κάνοντάς με να κοκκινίσω, όταν είχε αποκαλέσει την Μαρία Καρχιλάκη, Μαρία Καρχιδάκη. Παρουσιάστρια σε σοβαρό δελτίο σου λέει μετά...

ΥΓ: Επίκουρος καθηγητής της Βυζαντινολογίας να υποθέσω....

Τσούγδω είπε...

@stefanos maximos

Το θέμα- spam είναι εντελώς άσχετο με την ανάρτηση.

Τέλος πάντων...
Εγώ τι πιστεύω: Να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, δεν χρειάζεται να αναλύουμε το κάθε τι... Να έχει κανείς ποδήλατο ή να μην έχει, να πίνει κανείς coca cola ή να μην πίνει... Προσωπικές επιλογές είναι όλα.