20 Μαρτίου 2008

Σφηνάκια (Φάνη Πάλη-Πετραλιά για πρωθυπουργός!!!)

  • Μόλις ψηφίστηκε άλλη μία διάταξη από το νομοσχέδιο-έκτρωμα στη Βουλή... Από τα 151 πρόβατα... Και τον Κουκοδήμο φυσικά!
  • Σήμερα βίωσα 2 διακοπές ρεύματος 12-2 και 7 παρά με 9 παρά... Δεν έχω παράπονο...
  • Μόνο που επειδή είμαι και νέα οδηγός πήγα να σκοτωθώ κάνα τριάρι φορές στους δρόμους που δεν είχαν φανάρια... Απορώ που ζω ακόμη!
  • Τις πρώτες μέρες ο δήμαρχος επιστράτευε τροχονόμους για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας... Τώρα μάλλον πιστεύει ότι οι οδηγοί συνηθίσαμε και δε χρειαζόμαστε υποβοήθηση...
  • Eντάξει εγώ είμαι και ευπροσάρμοστη... Αλλά μία φίλη μου που δεν ξέρει καν τα σήματα του τροχονόμου, έχει βγει παγανιά στους δρόμους και φωνάζει "ΕΙΜΑΙ Ν, ΕΙΜΑΙ Ν"!
  • Από την άλλη πήγα και να σκοτωθώ στα σκαλιά της πολυκατοικίας μου, μένω και στον 4ο, δεν πειράζει καίω και θερμίδες...
  • Τίποτα από αυτά δε με πειράζει... Γιατί ξέρω ότι τώρα είμαι φοιτήτρια, όταν θα πάρω το πτυχίο μου και θα είμαι μηχανικός και με τη βούλα, θέλω να έχω το δικαίωμα να κάνω απεργία για τα δικαιώματά μου.
  • Χθες ο κύριος Τζιτζικώστας, βουλευτής ΝΔ (και οι περισσότεροι βουλευτές ΝΔ) είπε ότι μιλάμε για ένα μετριοπαθές νομοσχέδιο που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού και διαμαρτύρονται μόνο οι προνομιούχοι που θίγονται όντας βολεμένοι...
  • Εμ βέβαια, δεν είναι προνομιούχος ο εναερίτης της ΔΕΗ, δεν είναι προνομιούχος αυτός που εργάζεται μέσα στον αμίαντο, δεν είναι προνομιούχοι οι σκουπιδιάρηδες, δεν είναι προνομιούχες οι πολύτεκνες μητέρες; Φυσικά και είναι προνομιούχοι και αυτά τα είπε ένας μη προνομιούχος βουλευτής ο οποίος παίρνει 10.000 ευρώ το μήνα, εξασφαλίζει συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά από 8 χρόνια και έχει δωρεάν αυτοκίνητα και τηλέφωνα...
  • Διαμαρτύρονται οι πολίτες... Πολύ κακώς κατ' εμέ... Ο γιατρός αν απεργήσει θα διαμαρτύρεται ο κόσμος, ο μηχανικός αν απεργήσει και παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα θα διαμαρτύρεται ο κόσμος, ο αθλητής αν απεργήσει θα διαμαρτύρεται ο κόσμος που θα χάνει το θέαμα, οι κομμωτές αν απεργήσουν θα διαμαρτύρονται οι κυράτσες, ο δικηγόρος αν απεργήσει θα διαμαρτύρεται ο κόσμος, ο συμβολαιογράφος , ο οδηγός ταξί, ο αγρότης, ο ναυτικός, ο,ο,ο, Όλοι όμως θα ωρύονται ότι έχουν το δικαίωμα στην απεργία, γιατί το έχουν...
  • Για τους μόνους που δε διαμαρτύρεται ο κόσμος είναι οι δημοσιογράφοι, ίσα-ίσα το χαίρεται...
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ ζητούν επίμονα δημοψήφισμα, από την άλλη η ΝΔ δε χαμπαριάζει..
  • Ο δε Κωστάκης πάλι δεν είναι στη βουλή, σε κανένα Θανάση θα είναι στο Μοναστηράκι (κατάργησε το Μπαϊρακτάρη)... Άλλωστε όπως είπε ο Παυλόπουλος, ο πρωθυπουργός είναι πάντα εδώ όταν πρόκειται να ψηφίσει νομοσχέδιο των υπουργών του!
  • Πραγματικά υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να λυθεί το ασφαλιστικό. Πως; Μα φυσικά με το να επιστραφούν τα κλεμμένα από τα δομημένα ομόλογα που προφανώς θα μετεξελιχθούν σε νέες βίλες υπουργίσκων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: