13 Μαρτίου 2008

Σφηνάκια

  • O Μάκης τελικά πούλησε στο Μπόμπολα to 40% καθώς και ο Θέμος (20%) και ο Καραμήτσος (10%), έτσι ο Μπόμπολας έχει το 70% του "Πρώτου Θέματος" και κάνει παιχνίδι, πάλι καλά που δε μπήκε νταβατζής στην εφημερίδα και μπορεί να συνεχίσει τον Ανένδοτο κατά του mega...
  • Η Στάη συνεχίζει να καλεί πρόσωπα όχι μόνο άσχετα με τη δημοσιογραφία αλλά άσχετα και με τα θέματα συζήτησης στο δελτίο. Πρώτα η Μπακοδήμου, σήμερα ο Γκλέτσος, να περιμένουμε και Έφη Θώδη; (Ας της πούμε και ένα μπράβο που άρχισε και ανεβαίνει).
  • Σήμερα αρχίζει το "Σε είδα" στον alpha που κάτι μου λέει ότι θα είναι πολύ καλό...
  • Για να αλλάξουμε κλίμα, τα μπατσόνια έχουν κατακλύσει τα τηλεοπτικά παράθυρα και καταφέρονται εναντίον των αχρείων απεργών που τόλμησαν να τους περιλούσουν με σκουπίδια και το έβλεπαν τα παιδιά τους...
  • Βέβαια τα αγαπημένα μου μπατσόνια ξεχνάνε ότι οι ίδιοι κοπανάνε με γκλομπς, ρίχνουν λυγμένα δακρυγόνα, ασφυξιογόνα και μυοπαραλυτικά, μεταμφιέζονται σε ζαρντινιέρες, ρίχνουν ξύλο όπου βρουν, συμμαχούν με τη Χρυσή Αυγή και κατά τα άλλα προσβλήθηκε η αξιοπρέπειά τους και κάνουν μηνύσεις στους απεργούς, τι να πω;
  • Πάντως αυτές τις μέρες το δεξιό παραλήρημα μερικών δημοσιοκάφρων έχει παραγίνει, είπαμε μικρά μου φασιστάκια ημερήστε... Όχι αριστεροί όταν θίγεται το ταμείο των δημοσιογράφων και φασιστοδεξιοί όταν πρόκειται για τους άλλους, δεν πάει έτσι...
  • Έλεος πια με τις διακοπές ρεύματος, τις κάνουνε και βράδυ ρε γαμώτο και σκουντουφλάω συνεχώς, με μώλωπες θα γεμίσω στο τέλος... Ναι καλά καταλάβατε δε μένω κοντά σε υπουργούς, οπότε μου κόβουν κι εμένα το ρεύμα... Μου έχουν χαλάσει κάτι μπριτζόλες και σκέφτομαι να ζητήσω αποζημίωση από τους απεργούς, μη το γελάτε, ξέρετε πόσο έχει πάει η μπριτζόλα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: