10 Ιουνίου 2010

Σφηνάκια


  • Με τη φημολογία που έχει ξεσπάσει για λίστες δημοσιογράφων, στους οποίους η Siemens έστελνε δωράκια επειδή τους ... εκτιμούσε ως αρθρογράφους και σχολιαστές, περίεργες και συκοφαντικές εικόνες έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο Διαδίκτυο, όπως η παρακάτω, την ύπαρξη της οποίας καταδικάζω απερίφραστα...
  • Θα ήταν καλό λοιπόν η λίστα με τα ονοματάκια που υπάρχει στα χέρια του ΣΔΟΕ να δοθεί στη δημοσιότητα για να μην υπάρχουν υπόνοιες για κανέναν αθώο... Αφού κατάφεραν να υπερβούν τον σκόπελο του blanco, δεν υπάρχει πλέον κανένα κώλυμα.
  • O κύριος Καπελέρης λοιπόν, είχε να αντιμετωπίσει το πολύ δύσκολο πρόβλημα, του πως να ξεφορτωθείς το blanco από ένα έγγραφο.... Με έκανε να αισθανθώ διάνοια, αφού από το δημοτικό όταν έπαιζα το παιχνίδι "blanco - διαλυτικό", είχα ανακαλύψει το τόσο καλά κρυμμένο μυστικό, του πως μπορείς να δεις τι βρίσκεται κρυμμένο κάτω από το blanco. Βέβαια υπάρχει και η άλλη μέθοδος, η εξίσου περίπλοκη, αυτή του ξυσίματος...
  • Μεγάλο πρόβλημα η ύπαρξη του blanco σε έγγραφα, πολύ λογικό να το δημοσιοποιήσουν...
  • Ήθελα να 'ξερα, μόνο εγώ έχω την εντύπωση πως σε λίγο με τα σκάνδαλα θα χάσουμε τον μπούσουλα? Θα βρεθούνε τόσοι πολλοί μπλεγμένοι και στο τέλος θα αδυνατούμε να καταλάβουμε τις διαδρομές του χρήματος... Εγώ ήδη έχω μπλεχτεί. Off shore, ξε- offshore, επιχειρηματίες - βαποράκια του μαύρου χρήματος, βαλίτσες....
  • Και μέσα σε όλα πετάχτηκε πάλι σα την ... ο Κούγιας. Το κέρατό μου μέσα. Μη και υπάρξει υπόθεση που δεν θα χωθεί ο Κούγιας, κάτι θα συμβεί. Δηλαδή εχθές που τον είδα στον Χατζηνικολάου, τρόμαξα. Έλεος πια.
  • Έχει έναν τρόπο όμως ο άτιμος να σε κάνει να ξεχάσεις κι αυτά που ξέρεις. Δηλαδή αν κάτσεις και τον ακούσεις, θα νομίσεις πως η Τσακάλου είναι το άτομο που θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στις σελίδες τις ιστορίας, ως μία αδιάφθορη γυναίκα με καθοριστική συμβολή στο ξεκαθάρισμα του πολιτικού μας συστήματος.
  • Ξεχάστε φίλοι μου καλοί τον ΣΥΡΙΖΑ από την επόμενη Βουλή, adios... Τα τσιπρόπουλα και οι συνιστώσες, κατάφεραν επιτέλους να ξεφορτωθούν την πιο προοδευτική συνιστώσα κι έτσι πλέον, κάνουν παιχνίδι μόνο με τον Αλαβάνο.
  • Πού κατέληξε ο Συνασπισμός της αριστεράς και της προόδου.... Να άγεται και να φέρεται από τις μικροσυνιστώσες που δεν έχουν καν εκπροσώπηση στη Βουλή. Από τις συνιστώσες των "αγριεμένων βλεμμάτων" και των απόλυτων απόψεων, που έχουν να προσάψουν στους ανανεωτικούς τα εξής εγκληματικά λάθη: Ήθελαν προγραμματική αντιπολίτευση, πήγαν στο γεύμα του Κύρκου με τους επιχειρηματίες, ήθελαν να πάει ο Τσίπρας στη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών, καταδίκαζαν τον Δεκέμβρη. Άντε βρε, τώρα που δίωξατε ότι είχε να κάνει με πρόοδο από πάνω σας, ήρθε η στιγμή να ενωθείτε με το ΚΚΕ.
  • Πολλοί προσπαθούν να εντοπίσουν τους λόγους για τους οποίους οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ στενοχωριούνται για τα τεκταινόμενα στον ΣΥΡΙΖΑ και τελικά το μόνο που κατάλαβαν είναι ότι "το παίζουμε" και είμαστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη αυτή.
  • Η αλήθεια όμως βρίσκεται συμπυκνωμένη στο εξής σχόλιο αναγνώστη της Παραπολιτικής: Το ΠΑΣΟΚ έχει δυο πράγματα για να του θυμίζουν αυτό που έπρεπε να είναι: την ιστορία του και το ΣΥΝ.
  • Τώρα ήρθε η ώρα για λίγο πολιτισμό... Αφορμή γι' αυτό μου το "σφηνάκι" στάθηκε μία τραυματική εμπειρία που βίωσα επισκεπτόμενη τον κινηματογράφο.
  • Γενικά δε μου ξεφεύγουν πολλές ταινίες μέσα στη χρονιά και δυστυχώς δε μου ξέφυγε ούτε το Kings of Mykonos. Βγαίνοντας από το σινεμά αναφώνησα: Αυτό ήταν, εφόσον δεν μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω, γιατί τί φταίει το σινεμά που εγώ είμαι ούφο και ήρθα να δω αυτήν την πατάτα, κάτι πρέπει να γίνει για να μην αφήσω τους συνανθρώπους μου να ξοδέψουν άδικα 8,5 ευρώ.
  • Πρόκειται για μία ταινία που είναι από μόνη της μία κατηγορία, Greek Bollywood. Για ακόμα μία φορά λάμπει το "ταλέντο" της Ζέτας Μακρυπούλια η οποία έχει επιλέξει συνειδητά, εκτός από την υποκριτική, να εκτελεί στα 5 μέτρα και το τραγούδι. Έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο με συνέντευξή της, όπου απειλεί πως σύντομα θα γυρίσει και νέα ταινία (όχι άλλο κάρβουνο).
  • Το μόνο (θετικό) που μου έμεινε σαν σκέψη μετά την ταινία, είναι πως μπορεί να κατηγορούμε το δικό μας βλαχο- star system, αλλά στην Αυστραλία είναι σίγουρα τρισχειρότεροι από εμάς. Όσο να πεις, είναι κι αυτό μία παρήγορη σκέψη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: