Pages - Menu

28 Ιουλίου 2011

Έχουμε τους εκπροσώπους που μας αξίζουν - Πάνος Καμμένος

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Πάνος Καμμένος είναι ένας από τους ανθρώπους που δεν μασάνε τα λόγια τους και υπερασπίζονται τις θέσεις τους με κάθε τρόπο.
Ο Πάνος Καμμένος λοιπόν βρίσκει διαφόρους τρόπους να προκαλεί και να απασχολεί.
Τη μία εμφανίζεται με μπλουζάκι "Greece is not for sale", την άλλη εξαπολύει μύδρους από περιφερειακά συνωμοσιολογοκάναλα, την επόμενη αφήνει σχόλια σε διάφορα blog αμφιβόλου ποιότητας....

Ο ίδιος έχει δηλώσει οτι αρθρογραφεί ανώνυμα και επώνυμα σε διάφορα blogs όπως το φίμωτρο, ενώ είναι και ένας από τους ήρωες του olympia.gr. Ένα από τα σχόλια που έκανε κι έχουν αφήσει εποχή ήταν το εξής: "Όλοι μας οι Έλληνες γερά και τώρα και μετά, τα ελικόπτερα που θα πάρουν τους νενέκους, το δάκρυ του ευζώνου και των αγέννητων παιδιών μας, θα το πληρώσουν πολύ ακριβά, αυτοί και τα ντόπια ενεργούμενά τους. Τέλος τα παιγνίδια και όποιος αντέξει".

Θα ήταν ένας ακόμη μαϊντανός του "Επιπλέον 3" και του Κόντρα, ένας ακόμη αναμεταδότης των θεωριών συνωμοσίας, από αυτούς που ανθούν στην μπλογκόσφαιρα και δεν θα ασχολούνταν κανένας στα σοβαρά μαζί του, αν δεν ήταν βουλευτής και πρώην Υπουργός.


Πριν λίγο καιρό από άμβωνος "Επιπλέον 3" είχε κατηγορήσει τον Παπανδρέου οτι είναι έμμισθος broker των διεθνών τοκογλύφων, είχε αναλάβει την ευθύνη για τα λεγόμενά του και είχε δεσμευτεί να παρουσιάσει στοιχεία.
Τελικά το μόνο που βρήκε να πει ήταν οτι τον Δεκέμβριο του 2009 πουλήθηκε ένα CDS από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Δεν μας εξήγησε όμως το σκάνδαλο σε τι έγκειται, στο οτι πουλήθηκε ή στο οτι το ΤΤ είχε στην κατοχή του CDS επι Καραμανλή;





Άφηνε επίσης να εννοηθεί οτι η οικογένεια Παπανδρέου ήταν μπλεγμένη με CDS και οτι η δράση του Πρωθυπουργού είχε σκοπό τον πλουτισμό κάποιων, μέσω της χρεοκοπίας της χώρας.
Και όσο ο Καμμένος προσπαθούσε να παρουσιάσει ως είδηση τα όνειρα που έβλεπε την προηγούμενη νύχτα, κάποιοι άλλοι πάλευαν και το αποτέλεσμα είναι οτι δεν χρεοκοπήσαμε και τα CDS δεν πληρώθηκαν. 


Ο Πάνος Καμμένος παρ' όλα αυτά δεν έχει ανασκευάσει, ούτε έχει παρουσιάσει στοιχεία που ισχυριζόταν οτι κατείχε και αποδείκνυαν οτι ο Παπανδρέου είναι έμμισθος broker.


Στο άνωθι βίντεο ο Πάνος Καμμένος λέει σε κάποιο σημείο "Όλα αυτά τα εκβιαστικά που λένε, συναίνεση, να καταργήσουν την αντιπολίτευση, κυβέρνηση, τα πάντα είναι προκειμένου να γραφτεί το credit event. Εγώ λοιπόν σας λέω οτι όσοι έχουν συμφέροντα να στηρίξουν τέτοιου είδους συναίνεση να βγούνε και να το πούνε τώρα".
Μήπως, λέω εγώ τώρα, η Νέα Δημοκρατία, υιοθέτησε το σκεπτικό Καμμένου; Γι' αυτό ο Σαμαράς όταν όλα κρεμόντουσαν από μία κλωστή καταδέχθηκε να μιλήσει μόλις 3 λεπτά με τον Πρωθυπουργό; Γι' αυτό δεν έδωσε "συναίνεση στο λάθος";


Μιάς και ανέφερα το φίμωτρο πιο πάνω (που είναι της μοδός αυτές τις μέρες μιάς και αποκαλύφθηκε οτι διαχειριστής του είναι ο Γ. Παπαγιάννης- προσωπικά δεν είχα ιδέα). Ας δούμε τι έλεγε ο Καμμένος όταν έγινε η αγωγή από τους δημοσιογράφους του Mega:





Η ανάρτηση αυτή εντάσσεται στην κατηγορία: έχουμε τους εκπροσώπους που μας αξίζουν. Φαντάζομαι τα κόμματα και οι ψηφοφόροι τους είναι υπερήφανοι που στη Βουλή τους εκπροσωπούν άτομα σαν την Τόνια Αντωνίου, τον Πάνο Καμμένο κλπ...


ΥΓ: Τελικά κύριε Καμμένε μου, ποιός είχε ποντάρει στη χρεοκοπία της χώρας, οι νενέκοι ή οι άλλοι; Γιατί αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος....


Update: Στα σχόλια δημοσιεύτηκε η απάντηση του κυρίου Πάνου Καμμένου στο blog. 

33 σχόλια:

  1. Είναι γνωστό επίσης οτι ο ΓΑΠ και οι κηπουροί του στηρίζονται απο Εβραιομασώνους
    Τσουγδώ εσυ τι ώρα πάς στη συναγωγή, μήπως συναντηθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να που μπήκα και στην επόμενη ανάρτηση Τσούγδω. Γενικώς μιλώντας οι Έλληνες, ειδικώς, είχαν πάντοτε τους ηγέτες που τους άξιζαν. Και οι οποίοι, ο καθένας στο μέτρο της ευθύνης του, έφεραν την Ελλάδα στο σημερινό σημείο. Της απόλυτης οικονομικής και ηθικής ανέχειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι νενέκοι καί λυπάμαι πού τούς υποστηρίζετε τόσο φανατικά κρύβοντας αλήθειες.
    Η Unigestion που πληρώνει τόν αντρίκο έχει ποντάρει στήν χρεωκοπία της χώρας.
    Τα CDS έχουν ήδη σταλεί στή δικαιοσύνη όπως καί η παράνομη ΜΚΟ του αδελφού του πρωθυπουργού μέ έδρα τήν Morges τής Ελβετίας.
    Βεβαίως έχει συνέταιρους ο Αντρίκος στή ΝΔ και συγκεκριμένα τόν Κυριάκο Γριβέα πού πλησιάζει ΜΜΕ καί blogs γιά αναρτήσεις όπως η δικιά σας.
    Τυχαία ο Γριβέας είναι καί συνέταιρος μέ το ΤΤ στήν εταιρεία πράσινης ανάπτυξης πού τυχαία συνεργάζεται με τήν i4cense τού Αντρίκου καί τυχαία πούλησε τα CDS τήν ίδια στιγμή πού ο ΓΑΠ όπως απεκάλυψε ο DSK συνομιλούσε ήδη μέ το ΔΝΤ, μέ αποτέλεσμα νά χαθεί υπεραξία 26 δις€.
    Μήν παρασύρεστε λοιπόν γιατί οι φίλοι σας φυλάνε ήδη κατουριμένες ποδιές γιά νά κάνω πίσω.
    Όχι όμως μέ πείσατε ότι θέλουν χτύπημα μέχρι νά αφήσουν τήν χώρα από τά βρόμικα νύχια τους .
    Η δικογραφία στή διάθεση σας.

    Υ.Γ. Οι γελοίοι συνειρμοί και εμπλοκές μέ ιστολόγια όχι μαζί μου δέν παίζω

    Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Pasokkkos

    Σε όλους τους τομείς ... Μόνο αν συνολικά ανέβουμε επίπεδο, αυτό που θα μας αξίζει θα είναι αισθητά καλύτερο. (Όταν σε παρότρυνα να δεις την επόμενη ανάρτηση, εννοούσα ουσιαστικά την ... προηγούμενη)

    @ Ανώνυμος 1:34

    Προσωπικά με έχει καλύψει η απάντηση που έδωσε ο Αντρίκος Παπανδρέου στην κυρία Μπουγάτσου σε σχέση με το θέμα. Είναι σαν να λέμε πως αν ο Ψ Έλληνας επιχειρηματίας, πόνταρε μέσω CDS στη χρεοκοπία της χώρας, όλοι οι υπάλληλοί του, είναι υπόλογοι.

    Αν είστε ο Πάνος Καμμένος και αν το έχετε ψάξει τόσο πολύ το θέμα σε σχέση με τα CDS και όχι μόνο σε σχέση με την οικογένεια Παπανδρέου θα ήθελα πολύ να μας πληροφορήσετε ποιοί Έλληνες είχαν ποντάρει στη χρεοκοπία της χώρας. Αυτοί είναι οι πραγματικοί Ανθέλληνες και οι πραγματικοί προδότες.

    Όταν λέτε οτι χάθηκε υπεραξία, δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε, αφού τα CDS δεν πληρώθηκαν.

    Τέλος δεν καταλαβαίνω το υστερόγραφό σας. Αν θέλετε εξηγείστε μου. Αν δεν το έχετε καταλάβει έχετε μπει σε ένα ιστολόγιο άποψης, είναι επίσης προφανές οτι το ποιοί είναι φίλοι μου και ποιοι όχι δεν είστε σε θέση να τους γνωρίζετε, οπότε ας αποφύγουμε καλύτερα τα "οι φίλοι σας".

    ΥΓ: Δεν μπορώ να γνωρίζω αν είστε ο Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα CDS αλλάζουν αξία καί μεταβιβάζονται βάση τής τιμής τών spreads .
    Ο δείκτης τόν Δεκέμβριο τού 2009 ήταν γύρω στίς 320 μονάδες. Αντίστοιχη η τιμή τών CDS.
    Τώρα πάνω από 1800 αυτός λοιπόν πού έχει ασφάλιστρα CDS τά πουλά σέ τιμές αγοράς ασχέτως άν λήξουν.
    Συγκεκριμένα τό ΤΤ τά πούλησε μέ διαφορά 250 εκ € με διακείμανση 135 / 320 υπολογίστε μέ σημερινές τιμές να καταλάβετε.
    Σάς έχω στείλει e-mail καί σάς στέλνω τό τηλέφωνο μου νά βεβαιωθείτε ότι είμαι ο Πάνος.
    Στό διαδίκτυο γράφω ο ίδιος καί όχι μέσω συνεργατών.
    Αντιλαμβάνομαι τήν προσπάθεια στήριξης τού πρωθυπουργού αλλά ωφείλει νά προσττεύεται πρώτα από τά αδέλφια του.
    Οι πρώτες πληροφορίες πού μέ οδήγησαν σέ αποδείξεις ήλθαν από πρώην στενό οικονομικό συνεργάτη τού ΓΑΠ,πού κατονομάζω στόν εισαγγελέα.
    Πάνος Καμμένος

    Υ.Γ Αναρτήσεις μέ μέρος τών ανωτέρω στο Olympia.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό ζητάω ήδη σέ ερώτηση πού δέν απαντήθηκε ακόμη από τό ΥΠΟΙΚ .
    Ποιοί ποντάρανε στήν πτώχευση πότε καί ποιοί μεσολάβησαν.
    Ας αρχήσουν μέ τα CDS τού ΤΤ πού έχουν στοιχεία μέσω τής Τράπεζας τής Ελλάδος.
    Εν συνεχεία μέσω isda ΕΕ όπως ήδη ερευνάται καί ΗΠΑ.
    Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Πάνος Καμμένος

    Δηλαδή αν λήξει ένα CDS δεν αχρηστεύεται αυτόματα;
    Όλοι θέλουμε να μάθουμε ποιοί πόνταραν στην πτώχευση της χώρας. Αν όντως εμπλέκεται ο Α. Παπανδρέου, ενεργά όμως, θα είμαι η πρώτη που θα σας πω μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι όταν λήξει αχρηστεύεται καί χάνουν όσοι το πλήρωσαν ,όμως ελάχιστα λήγουν τώρα τα περισσότερα από ότι αναφέρει ο isda είναι πενταετή ανανεώσημα.
    Αυτά όσο ανανεώνονται ισχύουν καί πωλούνται σε τιμές ανάλογες τών spreads.
    Μακάρι νά έληγαν τώρα καί πριν γίνει πιθανό πιστωτικό γεγονός πού επιθυμούν .Εκτός καί τά έχουν Ελληνικές τράπεζες πού έτσι "...................
    Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Πάνος Καμμένος

    Μιάς και σας βρήκα...
    Τα CDS ποιός ακριβώς τα εκδίδει;
    Επίσης τι πιστεύετε οτι πρέπει να κάνουμε για να μην προκληθεί credit event;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα CDS τα εκδίδουν Τράπεζες ασφαλιστικές εταιρείες η άλλα μέλη τού ISDA.
    Το θέμα άν θα γίνει credit event απασχολεί εκείνους πού εκδώσαν ή αγόρασαν ή είναι οι προτελευταίοι οπισθογράφοί.
    Εμάς σάν Χώρα αυτό πού πρέπει νά μάς απασχολεί είναι πώς μέσα από τήν πολιτική πού μπορούμε νά ασκήσουμε όσο αυτά είναι σέ ισχύ άρα πιέζονται άπαντες νά μάς σώσουν όχι από αγάπη αλλά επειδή αν σκάσουμε θά πληρώσουν τρις ,μόνο η Αμερικάνικη αγορά 1,5 τρίς,να μειωθεί τό χρέος μας πού διογκώθηκε λόγω τοκογλυφικων επιτοκίων swaps τοξικών Ομολόγων σέ λογικά δίκαια καί αντιμετωπίσιμα όρια.
    Ουσιαστικά τό χρέος μας μέ επιτόκια πού προβλέπει η σύμφωνία της ΕΕ καί χωρίς τά τοξικά πού μας χρέωσαν είναι 102 δις . Αυτά μέ συνετή πολιτική καί με μεταρυθμίσεις πού δέν θά πνίγουν τήνΕλληνική οικογένεια πληρώνονται σε 30 χρόνια.
    Είναι όμως απαραίτητα 2 πράγμτα.
    1• Να μάθουμε ποιοί είναι στίς 2 μεριές καί νά το μάθουμε ΤΏΡΑ
    2•Να διαπραγματευτούμε χωρίς να υπολογίσουμε συμφέροντα ΣΥΓΓΕΝΏΝ καί κατεστημένων πού έχουν ποντάρει καί ελέγχουν ΜΜΕ επιρεάζουν άρα τήν κοινή γνώμη. Καί γιά νά σάς ευχαριστήσω άν καί τό πιστεύω να πάμε εκεί όπως θά πήγαινε ο μακαρίτης Ανδρέας Παπανδρέου, ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΈΝΟΙ για ΌΛΑ.

    Είναι παρτίδα Πόκερ αυτοί είναι επαγγελματίες και εμείς πάμε σάν τόν σπασίκλα μαθητή. Αυτοί φοβούνται περισότερο αλλά έχουν απατεώνες πού προδίδουν τά φύλλα μας.
    Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό που με προβληματίζει αρκετά με το κείμενο του κύριου Καμμένου είναι κάποιες καραμπινάτες ορθογραφικές και συντακτικές αστοχίες. Θα περίμενα από εκπρόσωπο του ελληνικού λαού και δη υπέρμαχο των ελληνικών αξιών μια καλύτερη σχέση με την ελληνική γλώσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτι τέτοιες "παρεμβάσεις" στυλ καμμένου θα με κάνουν να γυρίσω στο οργανωμένο ΠΑΣΟΚ!
    Εγώ πάλι, έχω πιο χαζές απορίες...
    Γιατί αφού ο κ. Καμμένος είναι τόσο δραστήριος διαδικτυακά δεν έχει ένα δημόσιο λογαριασμο για να μπορούμε να τον βρίσκουμε εύκολα...και να ανταλλάσουμε... απόψεις?
    Τι αντάρτκες πρακτικές είναι αυτές?
    Τι το Παίζει? Αντιστασιακός?
    Τι ρωτάω ο καημένος... ΕΊΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ!
    Είναι η μοναδική ελπίδα Μας!
    Άρα όλα Επιτρέπονται...
    Θα σε παρακαλούσα Τσουγδω να είσαι πιο διαλεκτική με τον κ. Καμμενο.. Δείξε λίγη κατανόηση βρε παιδί μου στο "φαινόμενο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Πάνος Καμμένος

    Άρα συμφωνείτε οτι είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν μεταρρυθμίσεις. Δεν είδα όμως τη Νέα Δημοκρατία να τις στηρίζει.
    Με τα ταξί ας πούμε, τυπικά είναι υπέρ του ανοίγματος των επαγγελμάτων,αλλά ουσιαστικά στηρίζει τους ιδιοκτήτες (και όχι τους οδηγούς ταξί), από κοντά φυσικά και πολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
    Στην Παιδεια που η μεταρρύθμιση είνα επιτακτική ανάγκη, δεν ψηφίσατε το νομοσχέδιο (το οποίο δεν μας επέβαλλε καμία τρόικα).
    Αυτές δεν είναι όμως μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν;

    Όταν λέτε "τοξικά" βάζετε μέσα και τα όσα προστέθηκαν στο χρέος λόγω υψηλών επιτοκίων;

    Συμφωνώ οτι πρέπει να μάθουμε, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό.

    @ krogias

    Φαντάζομαι οτι θα σου απαντήσει ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Τσούγδω
    Πετάς τη μπάλα στην κερκίδα γιατί σε βούλωσε.
    @ krogias
    Σιγά μη σου απαντήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ανώνυμος 10:32

    Όπως βλέπεις έχουμε ανοίξει μία συζήτηση και όπως βλέπεις ρωτάω για να μάθω κάποια πράγματα, που ένα άτομο που δεν έχει σχέση με τα οικονομικά δεν μπορεί να γνωρίζει. Το "σε βούλωσε" δεν αντιλαμβάνομαι που κολλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Τσούγδω
    Έλεγα να την αφήσω να πέσει κάτω την απάντησή σου 10:32, αλλά θα σου κάνω μια τελευταία: Όταν λέω ότι πετάς τη μπάλα στην κερκίδα εννοώ:
    "Άρα συμφωνείτε οτι είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν μεταρρυθμίσεις. Δεν είδα όμως τη Νέα Δημοκρατία να τις στηρίζει.
    Με τα ταξί ας πούμε, τυπικά είναι υπέρ του ανοίγματος των επαγγελμάτων,αλλά ουσιαστικά στηρίζει τους ιδιοκτήτες (και όχι τους οδηγούς ταξί), από κοντά φυσικά και πολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
    Στην Παιδεια που η μεταρρύθμιση είνα επιτακτική ανάγκη, δεν ψηφίσατε το νομοσχέδιο (το οποίο δεν μας επέβαλλε καμία τρόικα).
    Αυτές δεν είναι όμως μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν;"
    Δε νομίζω ότι αυτές οι ερωτήσεις είχαν καμιά σχέση με την παραπάνω κουβέντα.
    Όσο για τι ότι σε βούλωσε, I am sorry, άλλα όποιος υπάρχει στη μπλογκόσφαιρα λίγο καιρό τα περισσότερα από όσα ρωτάς τα γνωρίζει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, οπότε εγείρονται αμφιβολίες ως προς τη σκοπιμότητα. Άλλωστε το post σου μένει.
    Bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Ανώνυμε

    Την εξέλιξη της κουβέντας την καθορίζουν οι συμμετέχοντες σε αυτήν. Αν δεις πιο κάτω στο blog μου έχω κάνει ανάρτηση που λέει οτι πρέπει να βρεθεί κάποιος να μας εξηγήσει κάποια πράγματα. Κι αυτή έχει μείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ CDS; (Credit Default Swaps)

    Επειδή ο μέσος πολίτης πλέον, κατέχει πτυχίο, δύο μάστερ οικονομικών και βρίσκεται ήδη στα μέσα της διδακτορικής του διατριβής, προκειμένου να ανταπεξέλθει, στην καταιγίδα οικονομικών πληροφοριών, πού ξεσπά σε καθημερινή βάση από τα ΜΜΕ…για να μη μιλήσω για το φετινό νόμπελ οικονομικών το οποίο, η κοινή λογική υπαγορεύει ότι θα απονεμηθεί σε Έλληνα,θεωρώ ότι γνωρίζεις τι είναι τα cds(credit default swap)…ε; Όχι;; Καλά ρε τούβλο..εδώ ο Κώνστας, στα εξηγεί χαρτί και καλαμάρι, σου λέει ο άνθρωπος, το και το…γράμματα είναι;; Ρε τι΄είν τούτος!! Τέλος πάντων, παραθέτω χαρακτηριστικό διάλογο εποχής, κατά την οποία άνθησε η βιομηχανία των cds.

    -Θανάσ..(Hedge fund της εποχής)

    -Έλα..

    -Δάνεισα την Λαμπρνή 40 κιλά γάλα..

    -Εισ χαζή;; Ξέρεις τι μπαταχτσού είν αυτή;; Δεν ρώτησης πρώτα τουν Μπέλο;; (Οίκος Μoody’s της εποχής)
    -Τουν ρώτησα..

    -Και γιατί την δάνεισης ντε;;

    -Έχω πληρουφορίες ότ, δεν θα μπουρεί να μας τα επιστρέψ. Πάει, του κλείν το τυρουκομείο σε πεντ-εξ μήνες..

    -Θες να μ’ ανεβάσεις του αίμα στο κεφάλ;;

    -Άκου’ ντε..

    -Ακούω..

    -Ηγώ, πήγα στου κεφαλοχώρ και βρήκα την Γιώργαινα.. (Lehman brothers της εποχής)

    Ανάγνωση του υπολοίπου… http://gkdata.wordpress.com/2011/06/26/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-cds-credit-default-swaps/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναλυτικά όλη η ιστορία, για όποιον δεν την έχει παρακολουθήσει, εδώ:

    "Παπανδρέου & CDS: Τι παίζει;?;"

    Καμμένος- Olympia- antinews & “Ε” Vs Αντρίκος (τι όνομα!) Παπάντριου

    http://gkdata.wordpress.com/2011/07/12/%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-olympia-antinews-%CE%B5-vs-%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%80/#more-1725

    ΥΓ. Το παλιό σύνθημα μετατράπηκε, πλέον, σε:

    "ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ, ΜΟΝΟΝ Ο Λ Α Ϊ Κ Ι Σ Μ Ο Σ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σία επιμένεις νά λές ότι ο krogias h soula σού λένε.
    Σέ γνωρίζω από τή Γλυφάδα πολλά χρόνια μήν ξεφτιλίζεσαι άλλο πές συγνώμη ανάρτησε τίς απαντήσεις καί άσε τήν Σούλα στόν νιρβάνα της είσαι επιστήμονας...............
    Στό τέλος τέλος δέν τά φάγατε μαζί μέ τό antrico.....
    Θά σέ δώ στά μπιφτέκια
    Πάνος Καμμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Το Μωλύ

    Δεν συνηθίζω να δημοσιεύω διαφημίσεις άλλων blog, αλλά για να μη λέτε οτι λογοκρίνω....

    @ Πάνος Καμμένος

    Οι απαντήσεις έχουν αναρτηθεί όπως βλέπετε. Πάω τώρα να φάω το μπιφτέκι μου, αφού φυσικά πρώτα ζητήσω συγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά μου. Την επόμενη φορά που θα θέλω να αναρτήσω κάτι μη γενικό, θα παίρνω την άδεια όποιου αναφέρω στο post μου. Να είστε καλά κι ευχαριστώ για τον διάλογο.

    Προς ανώνυμο που άφησε ένα άκρως ρατσιστικό σχόλιο: Είναι προφανές οτι δεν το αναρτώ. Ρατσιστικά σχόλια δεν επιτρέπονται στο συγκεκριμένο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κε Καμμενο ,το ότι Διοικητής Κρατικής τράπεζας (Φιλιππίδης) αγόρασε CDS χρησιμοποιόντας χρήματα των καταθετών της, ποντάροντας στην χρεωκοπία της χώρας του και δίδοντας αντίστοιχο μήνυμα στα αρπακτικά των αγορών δεν σας ενοχλεί?
    Δεν είναι πραξη προδοσίας?
    Εσείς ασχολείστε με το ποιός πούλησε αυτά τα CDS. Καλώς κατα την γνώμη μου και έπρεπε να ελεγθεί αυτός που τα αγόρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Τσούγδω

    Καλησπέρα & χαίρε!

    1) Μώλυ, είναι. Βότανο, που έδωσε ο Ερμής στον Οδυσσέα για να μην το πιάσουν τα μάγεια της Κίρκης και μεταμορφωθεί σε χοίρο.

    2) Διαφήμιση; Άστοχη τούλαχιστον, η λέξη. Δεν έχω συνηθίσει να ζητάω χάρες και, μάλιστα, από αγνώστους. Με προσβάλεις. Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να σε έχουνε πρήξει, αλλά δεν ...είμαστε όλα τα δάκτυλα τα ίδια.

    3 Λογοκρισία; Δεν ήταν κείμενα για να λογοκριθούν αυτά. Δεν γράφουν τίποτα εναντίον των απόψεών σου για το θέμα, ή της στάσης σου απέναντι στον Καμμένο, ή στο μπλογκ Ολυμπία, ώστε να έχεις κάποιο συμφέρον να τα λογοκρίνεις. Δεν μπήκες στον κόπο να τα διαβάσεις, λοιπόν. Κρίμα, γιατί το χιουμοριστικό "έλεγε". Μάλλον, ήσουν σε ένταση ή βιαζόσουν και δεν "έπιασες" πού και σε ποιον και σε ποιους αναφερόταν το σύνθημα περί "Λαϊκισμού". Διότι, αλλιώς, ήταν πασιφανές.

    No hard feelings, βέβαια.

    Καλό βράδυ

    ΥΓ. Αυτό το σχόλιο, ναι, αν δεν το αναρτήσεις, θα είναι λογοκρισία. Χα, χα, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Το Μωλύ

    Πωπω 1000 συγνώμη, τώρα διάβασα τα links, καταλαβαίνεις φαντάζομαι...
    Όταν μιλάω για διαφήμιση, εννοώ ξέρεις να ποστάρει κάποιος το link, γενικά επειδή δεν το κάνω δε μου αρέσει να το κάνουν, μου αρέσει να γίνονται σχόλια επι του συγκεκριμένου για να μπορεί να υπάρξει ουσιώδης συζήτηση. Και έτσι όπως το εξέλαβα μη διαβάζοντας τα links λέω: "όπα αρχίσαμε"...

    Με συγχωρείς λοιπόν γιατί σε πήρα από τα μούτρα, πρώτη επίσκεψη στο blog. Δεν συνηθίζω να είμαι αγενής.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Ανώνυμος 11:30

    Προς τι η αγανάκτηση κύριέ μου, σας έθιξα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τώρα κατάλαβα αυτό που λέει πάντα ο πατέρας μου .... οτι ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚΤΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ Η ΒΛΑΜΕΝΟΣ.

    Τσούγδω εσύ τι είσαι ?

    Αν είναι με μισθό να έρθω κι εγώ να γράφω υπερ του ΠΑΣΟΚ γιατί έχω χάσει τη δουλειά μου και πουλάω όσο όσο τις απόψεις την πατρίδα και την ψυχή μου. Αρκεί το ΓΑΠ να μου δώσει ένα ψιλομισθό, όχι όσο της ΤΣΟΥΓΔΩ λιγότερο. Μου αρκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος 12:47

    Ακόμα ένα πρωτότυπο σχόλιο... Φαντάζομαι σου φαίνεται αδιανόητο αυτά που γράφω να τα πιστεύω. Όποιος διαφωνεί μαζί σου, προφανώς και τα παίρνει απ' οτι κατάλαβα ή είναι ζώο στην καλύτερη περίπτωση.
    Πώς αισθάνεσαι κι εσύ και οι υπόλοιποι που ξαφνικά προσγειώθηκαν στο blog μου από διάφορα κοσμήματα του Διαδικτύου, που κατέχετε τη μοναδική αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ εύστοχο το κείμενο. Όμως δεν ανακαλύφθηκε τώρα η Αμερική υποθέτω :)

    Αν έχει κάτι καλό η Κρίση, είναι ότι καθιστά τα πάντα πολύ πιο ευδιάκριτα, απ΄ ό,τι συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @TSOUGDW
    Εκτός απο το γίγαντα Καμμένο, την Τόνια και το Σαλαγιάννη, υπάρχουν και οι βουλευτές Μαγνησίας, ανάμεσα τους και του ΠΑΣΟΚ(Ροδούλα Ζήση,Κώστας Καρτάλης) που απειλούν να παραιτηθούν αν υποβιβαστεί ο Ολυμπιακός Βόλου του Μπέου.
    Απίστευτο και όμως ελληνικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με το συμπάθιο αλλά ένας Καμμένος δεν είχε γράψει ένα βιβλίο για την 17Ν όπου μας έλεγε ότι ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου είναι ο αρχηγός της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Ανώνυμος 12:16

    Συμφωνώ, καθιστά τα πάντα ευδιάκριτα και μας δίνει αφορμές για συζήτηση που οδηγεί στη συνειδητοποίηση της κατάστασης. Όταν δε, θα αρχίσουμε να προτείνουμε, αντί αποκλειστικά και μόνο να αποδίδουμε ευθύνες, τότε θα ξεκινήσει και η πορεία προς την ανάκαμψη.

    @nikos

    Δεν έχω βαρεθεί να το λέω: Όλους αυτούς κάποιος τους ψηφίζει και λογικά κάποιους αντιπροσωπεύουν εκεί μέσα...

    @ Ανώνυμος 11:35

    Έχω ακούσει γι' αυτό το βιβλίο αλλά ποτέ δεν το έχω δει ή διαβάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή